Overslaan en naar de inhoud gaan
CHE
Contrast
  • International

Primair Menu

  • Opleidingen
    • Voltijd Bachelor
    • Deeltijd Bachelor
    • Associate degree
    • Master
    • Post-hbo
    • Cursus
    • Minor
  • Studiekeuze
    • Open Dag
    • Online Proefstuderen
    • Meelopen
    • Studiekeuze
    • Voor ouders
    • Voor decanen
    • Overstap mbo naar hbo
  • Bedrijven en instellingen
    • Wat kan de CHE voor u betekenen?
    • Na-/bijscholing
    • Studenten in jouw bedrijf
    • Partners en netwerken
  • Onderzoek
    • Onderzoek bij de CHE
    • Lectoraten
    • Publicaties

Secundair Menu

  • International students
  • Studeren op de CHE
  • Over de CHE
  • Werken bij de CHE

Shortcut Menu

  • Privacyverklaring
  • Alumni
  • Contact
  • Inloggen
  • Nieuwsbrieven

Publicaties

Op basis van praktijkgericht onderzoek

Kruimelpad

  • Home
  • Publicaties

Lectoraat

  • Bezieling en Professionaliteit
  • Samen Divers
  • Jeugd en Gezin
  • (-) Journalistiek & Communicatie
  • Mens en Organisatie
  • Talenten en Opbrengsten
  • Zingeving in nieuwe geloofsgemeenschappen
  • Zorg voor Voeding en Gezondheid
  • (-) Docent en Talent
  • Geestelijk Leiderschap
  • Geloven in Context
  • Verpleegkundige beroepsethiek, Reflectie op goede zorg

Publicatiedatum

  • (-) 2020 (1)
  • 2019 (1)
  • (-) 2018 (4)
  • 2017 (9)
  • 2015 (1)
  • 2014 (4)
  • 2013 (1)
  • (-) 2012 (26)
  • (-) 2006 (1)
  • 1970 (5)
1 - 6 van 32

Artistic Journalism: Confluence in Forms, Values and Practices

  • Journalistiek & Communicatie
  • Stijn Postema
  • Mark Deuze
  • Gepubliceerd op 25 maart 2020

In the context of changing values, practices and working arrangements, the worlds of journalism and art converge. Evaluating these professions in conflux and beyond their (supposed) opposing ideologies and discourses, remains both controversial and complex. Through a critical hermeneutic analysis, this paper highlights key areas of tension regarding the confluence of journalism and arts. It is argued that journalism is and always has been inextricably interwoven with the arts, a shared existence not limited to Western democracies.

Publieke omroep moet diverser

  • Journalistiek & Communicatie
  • Jan van der Stoep
  • Gepubliceerd op 27 augustus 2018

In het debat over de publieke omroep gaat het om meer dan een paar programma’s of zenders meer of minder. Kernvraag is: wat voor land willen we zijn.

De gelaagde waarheid van de journalistiek

  • Journalistiek & Communicatie
  • Jan van der Stoep
  • Gepubliceerd op 20 april 2018

De recente discussie over nepnieuws en filterbubbels laat zien dat we journalisten hard nodig hebben. Een samenleving kan niet zonder instanties die aan waarheidsvinding doen. Waarheidsvinding is meer dan recht doen aan de feiten of controleur zijn van de macht.

Theorizing government communication with regard to the Dutch nature policy

  • Journalistiek & Communicatie
  • Peter Jansen
  • Jan van der Stoep
  • Henk Jochemsen
  • Gepubliceerd op 28 februari 2018

The implementation of a National Ecological Network poses a significant challenge to the Dutch government. The establishment of this ecological network has led to conflicts among various interest groups in the public sphere, each of which defends its own interests. In this struggle for recognition communication fulfils an important role. This article contends that the discourse about nature is driven by deep frames, is comprised of values and is rooted in world-views.

Lessons Learned

  • Journalistiek & Communicatie
  • Korien van Vuuren - Verkerk
  • Jan van der Stoep
  • Gepubliceerd op 14 februari 2018

Jobs of communication professionals are closely linked to transformations in society and therefore the role of these professionals is changing rapidly. Communication students must be prepared for the new demands put on communication professionals in the field. In Ede, a new curriculum in communication was launched in order to enable students to become relevant partners in dialog with society.
We can identify three areas in the new curriculum where fundamental transitions have been made, in order to meet the expectations of a profession in transition:

Voorwaarden voor gezamenlijk leren vanuit het perspectief van de leerkracht

  • Docent en Talent
  • drs. Christine de Heer-Booij
  • Jacquelien Bulterman-Bos
  • Gepubliceerd op 24 oktober 2012

Op bovenschools niveau hebben leerkrachten binnen een scholenvereniging voor primair onderwijs, een jaar lang een kennisgemeenschap gevormd, rondom het implementeren van handelingsgericht werken. De kennisspiraal van Nonaka en Takeuchi (1995), was het uitgangspunt, voor deze vorm van gezamenlijk leren. Middels het open interview is er onderzoek gedaan naar de aspecten die leerkrachten aangeven als zijnde voorwaardelijk om het gezamenlijk leren binnen een kennisgemeenschap als zinvol te ervaren.

Paginering

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Volgende pagina
  • Laatste pagina

Deel deze pagina

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

Kruimelpad

  • Home
  • Publicaties

Direct naar

  • Open Dag
  • Online Proefstuderen
  • Online meet & greet
  • Studeren op de CHE

Lesaanbod

  • Voltijd Bachelor
  • Deeltijd Bachelor
  • Associate degree
  • Post-hbo, Masters en Cursussen

Over CHE

  • Werken bij de CHE
  • Nieuws
  • SCHERP
  • Identiteit en missie
  • Nieuwsbrieven

CHE

Oude Kerkweg 100,
6717 JS Ede

Vragen? Neem contact met ons op. 

Sociale Links Menu

  • twitter
  • facebook
  • Instagram
  • snapchat
  • youtube
  • linkedin

Onderzijde Menu

  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Nieuws
  • Inloggen
  • Alumni
  • Nieuwsbrieven
  • Informatie coronavirus