Overslaan en naar de inhoud gaan
CHE
Contrast
  • International

Primair Menu

  • Opleidingen
    • Voltijd Bachelor
    • Deeltijd Bachelor
    • Associate degree
    • Master
    • Post-hbo
    • Cursus
    • Minor
  • Studiekeuze
    • Open Dag
    • Online Proefstuderen
    • Meelopen
    • Studiekeuze
    • Voor ouders
    • Voor decanen
    • Overstap mbo naar hbo
  • Bedrijven en instellingen
    • Wat kan de CHE voor u betekenen?
    • Na-/bijscholing
    • Studenten in jouw bedrijf
    • Partners en netwerken
  • Onderzoek
    • Onderzoek bij de CHE
    • Lectoraten
    • Publicaties

Secundair Menu

  • International students
  • Studeren op de CHE
  • Over de CHE
  • Werken bij de CHE

Shortcut Menu

  • Privacyverklaring
  • Alumni
  • Contact
  • Inloggen
  • Nieuwsbrieven

Publicaties

Op basis van praktijkgericht onderzoek

Kruimelpad

  • Home
  • Publicaties

Lectoraat

  • Christelijke Professie
  • Mens en Organisatie
  • (-) Talenten en Opbrengsten
  • Docent en Talent

Publicatiedatum

  • 2019 (4)
  • 2018 (3)
  • 2017 (1)
  • 2016 (4)
  • (-) 2015 (4)
  • 2014 (1)
  • 1970 (1)
1 - 4 van 4

De vliegende tijd

  • Talenten en Opbrengsten
  • Jan Kaldeway
  • Gepubliceerd op 14 december 2015

Lectorale redes J.J.Bakker & J.Kaldeway, bij installatie Lectoraat ‘Talenten en opbrengsten’

Leer jij jouw leerlingen hun talenten kennen?… en levert dat ook wat op?

  • Talenten en Opbrengsten
  • Hans Bakker
  • Gepubliceerd op 14 december 2015

Onderdeel van lectorale redes J.J.Bakker & J.Kaldeway, bij installatie Lectoraat ‘Talenten en Opbrengsten’

Onderwijs tussen de speelse Kairos en de efficiënte Chronos

  • Talenten en Opbrengsten
  • Jan Kaldeway
  • Gepubliceerd op 20 oktober 2015

Dit is een verkorte en bewerkte weergave van de rede die op 28 oktober 2015 werd uitgesproken ter gelegenheid van de installatie van het lectoraat ‘Talenten en Opbrengsten’

OGO en beleid: laveren tussen ‘droom en daad’

  • Talenten en Opbrengsten
  • Hans Bakker
  • Gepubliceerd op 01 januari 2015

In het schoolbeleid van veel OGO-scholen heerst
het streven om als schoolorganisatie een lerende
organisatie te zijn. Maar wat zijn nu kenmerken
van OGO-scholen als lerende organisaties?

Deel deze pagina

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

Kruimelpad

  • Home
  • Publicaties

Direct naar

  • Open Dag
  • Online Proefstuderen
  • Online meet & greet
  • Studeren op de CHE

Lesaanbod

  • Voltijd Bachelor
  • Deeltijd Bachelor
  • Associate degree
  • Post-hbo, Masters en Cursussen

Over CHE

  • Werken bij de CHE
  • Nieuws
  • SCHERP
  • Identiteit en missie
  • Nieuwsbrieven

CHE

Oude Kerkweg 100,
6717 JS Ede

Vragen? Neem contact met ons op. 

Sociale Links Menu

  • twitter
  • facebook
  • Instagram
  • snapchat
  • youtube
  • linkedin

Onderzijde Menu

  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Nieuws
  • Inloggen
  • Alumni
  • Nieuwsbrieven
  • Informatie coronavirus