Overslaan en naar de inhoud gaan
CHE
Contrast
  • International

Primair Menu

  • Opleidingen
    • Voltijd Bachelor
    • Deeltijd Bachelor
    • Associate degree
    • Master
    • Post-hbo
    • Cursus
    • Minor
  • Studiekeuze
    • Open Dagen voltijd
    • Proefstuderen
    • Meeloopdag
    • Studiekeuze
    • Voor ouders
    • Voor decanen
    • Overstap mbo naar hbo
    • Werk en studie
  • Bedrijven en instellingen
    • Wat kan de CHE voor u betekenen?
    • Na-/bijscholing
    • Studenten in jouw bedrijf
    • Partners en netwerken
  • Onderzoek
    • Onderzoek bij de CHE
    • Lectoraten
    • Publicaties

Secundair Menu

  • International students
  • Studeren op de CHE
  • Over de CHE
  • Werken bij de CHE

Shortcut Menu

  • Privacyverklaring
  • Alumni
  • Contact
  • Inloggen
  • Nieuwsbrieven

Publicaties

Op basis van praktijkgericht onderzoek

Kruimelpad

  • Home
  • Publicaties

Lectoraat

  • (-) Christelijke Professie
  • Informele netwerken en laatmoderniteit
  • Jeugd en Gezin
  • Journalistiek & Communicatie
  • (-) Mens en Organisatie
  • Docent en Talent
  • Geloven in Context
  • (-) Talenten en Opbrengsten
  • Verpleegkundige beroepsethiek, Reflectie op goede zorg

Publicatiedatum

  • 2023 (3)
  • 2022 (19)
  • 2021 (20)
  • 2020 (17)
  • 2019 (20)
  • 2018 (20)
  • (-) 2017 (2)
  • 2016 (5)
  • (-) 2015 (6)
  • 2014 (1)
1 - 6 van 8

Leerstijlen en leerinhouden

  • Talenten en Opbrengsten
  • Jan Kaldeway
  • Gepubliceerd op 01 januari 2017

Leerstijlen staan ter discussie. Er lijkt geen coherent raamwerk voor leerstijlen te zijn en wetenschappelijk bewijs ontbreekt dat matching, het aanpassen van de didactiek aan de leerstijl, leidt tot betere leerresultaten. Bij nadere inspectie blijkt het bestaan van leerstijlen niet zozeer onderwerp van kritiek, maar wel het aanpassen van lessen aan leerstijlen. Wat betreft de matchinghypothese blijkt het te gaan om een specifieke variant van inspelen op leerstijlen.

Spiritual Dynamics in Social Innovation

  • Mens en Organisatie
  • Eelco van den Dool
  • Gepubliceerd op 01 januari 2017

Social innovation and spirituality are often associated with each other. This association is one the main reasons for this study, especially because it has not been studied very much. Therefore the goal of this study is to explore the different levels and aspects of spirituality in the field of social innovation to set them into relation with each other. In doing so this study wants to make a contribution to the area of spirituality in organizations as a sub-discipline of spirituality research and to management science.

Leer jij jouw leerlingen hun talenten kennen?… en levert dat ook wat op?

  • Talenten en Opbrengsten
  • dr. Hans Bakker
  • Gepubliceerd op 14 december 2015

Onderdeel van lectorale redes J.J.Bakker & J.Kaldeway, bij installatie Lectoraat ‘Talenten en Opbrengsten’

De vliegende tijd

  • Talenten en Opbrengsten
  • Jan Kaldeway
  • Gepubliceerd op 14 december 2015

Lectorale redes J.J.Bakker & J.Kaldeway, bij installatie Lectoraat ‘Talenten en opbrengsten’

Onderwijs tussen de speelse Kairos en de efficiënte Chronos

  • Talenten en Opbrengsten
  • Jan Kaldeway
  • Gepubliceerd op 20 oktober 2015

Dit is een verkorte en bewerkte weergave van de rede die op 28 oktober 2015 werd uitgesproken ter gelegenheid van de installatie van het lectoraat ‘Talenten en Opbrengsten’

Dienstbaar organiseren in de regio in sociaal en economisch perspectief

  • Mens en Organisatie
  • Henk Kievit
  • Gepubliceerd op 12 juni 2015

Dit is de lectorale rede van Henk Kievit voor het lectoraat Mens & Organisatie. De rede gaat als eerste in op de veranderende paradigma’s in de samenleving. Welke samenlevingsruimtes worden ontwikkeld en hoe overlappen de grenzen van die ruimtes, waardoor nieuwe samenhangen ontstaan? Dit wordt geanalyseerd met behulp van het model van de Zweedse socioloog Pestoff. Daarna wordt nagegaan hoe de transities in samenleving en staat op gang zijn gebracht in de tweede helft van de twintigste eeuw.

Paginering

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Volgende pagina
  • Laatste pagina

Deel deze pagina

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

Kruimelpad

  • Home
  • Publicaties

Direct naar

  • Hulp bij studiekeuze
  • Aanmelden opleiding
  • CHE voorlichtingen
  • Topopleidingen en tevredenheid

Lesaanbod

  • Voltijd Bachelor
  • Deeltijd Bachelor
  • Associate degree
  • Post-hbo, Masters en Cursussen

Over CHE

  • Werken bij de CHE
  • Nieuws & verhalen
  • SCHERP magazine
  • Identiteit en missie
  • Nieuwsbrieven

CHE

Oude Kerkweg 100,
6717 JS Ede

Vragen? Neem contact met ons op. 

Sociale Links Menu

  • facebook
  • twitter
  • Instagram
  • whatsapp
  • youtube
  • linkedin

Onderzijde Menu

  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Nieuws
  • Inloggen
  • Alumni
  • Nieuwsbrieven